Πώς θα χάσω τα κιλά των Χριστουγέννων;

0
576
πως να χασω τα κιλα των γιορτων

Αυτή η ερώτηση είναι κλασικά το πρώτο θέμα συζήτησης σε κάθε παρέα μετά τα φαγοπότια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ειδικότερα αν δεν έχετε προνοήσει την απώλεια μερικών κιλών πριν τις γιορτές. Με ποιους τρόπους θα βρούμε πάλι τη φυσική μας κατάσταση και θα μειώσουμε το νούμερο της ζυγαριάς που έχει πάρει την ανηφόρα για άλλη μια φορά;

Η αλήθεια είναι, ότι όλοι μας λίγο πολύ, τις γιορτινές αυτές μέρες ξεφύγαμε από το διατροφικό μας πλάνο και ψάχνουμε έξυπνα και μικρά tips που θα μας επαναφέρουν στην αρχική μας φυσική κατάσταση και στα κιλά πριν την περίοδο των γιορτών συνήθως όμως χωρίς αποτέλεσμα καθώς καταλήγουμε να κάνουμε ακραίες δίαιτες αποτοξίνωσης χωρίς να βάζουμε στο πλάνο μας την άσκηση. Όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι απλά να μην χάνουμε τα κιλά των Χριστουγέννων αλλά πιθανότατα μετά την δίαιτα να καταλήξουμε να τα πάρουμε .

Τι πρέπει επομένως να προσέξουμε για να επανέλθουμε αργά και σταθερά στα κιλά πριν τις γιορτές;

1) Τα μικρά και συχνά γεύματα

Θα έχετε βαρεθεί να το ακούτε αλλά είναι η αλήθεια. Ο οργανισμός μας χρειάζεται τροφή σε τακτικά χρονικά διαστήματα για να μπορεί να λειτουργήσει σωστά και να κάνει τις κάψεις που πρέπει για να πάρει ενέργεια και δύναμη ώστε να συνεχίσει δυναμικά.

2) Ένα πλήρες πρωινό

Το πρωινό δεν πρέπει να παραλείπεται ποτέ από τα καθημερινά σας γεύματα και αυτό το γνωρίζετε πάρα πολύ καλά. Φροντίστε να εντάξετε στον πρωινό σας γεύμα, πολλές φυτικές ίνες και βιταμίνες που κάνουν μια μικρή αποτοξίνωση. Επιλέξτε δημητριακά ολικής άλεσης και γεύματα με βρώμη καθώς και γιαούρτι με ξηρούς καρπούς. Ένας φυσικός φρεσκοστιμμένος χυμός δεν θα ήταν κακή ιδέα ιδιαίτερα δε αν αναμειχθεί με χυμό από ένα ρόδι. Μοναδικό ρόφημα για αποτοξίνωση κάθε πρωί. Αν προτιμάτε κάτι πιο απλό ένα χλιαρό ποτήρι νερό με λεμόνι είναι η ιδανική επιλογή. Σε κάθε περίπτωση μην περιοριστείτε μόνο στον καθημερινό σας καφεδάκι.

3) Τρώμε πρωτεΐνη

Αφήνουμε για λίγο στην άκρη τους υδατάνθρακες και το κόκκινο κρέας και προτιμάμε πουλερικά. Όσο περισσότερο λευκό κρέας καταναλώσουμε όπως πουλερικά και ψάρι τόσο το καλύτερο. Αποφύγετε για λίγο καιρό ακόμα και ότι έχει να κάνει με μακαρόνια και ρύζι. Προτιμήστε πολλές και δροσιστικές σαλάτες για να συνοδεύσετε τα πιάτα σας και δεν θα χάσετε.

4) Επιλέγουμε φρούτα και ξηρούς καρπούς για τα σνακ μας

Αντί να πάρουμε μια μπάρα δημητριακών ή να φάμε διάφορα γλυκά που περιέχουν αρκετή ζάχαρη, προτιμάμε φρούτα και ξηρούς καρπούς για τις λιγούρες που έχουμε ανάμεσα στα γεύματα. Οι ξηροί καρποί θα σας κάνουν να αισθανθείτε ένα αίσθημα κορεσμού ενώ τα φρούτα θα σας δροσίσουν και θα σας δώσουν μια πιο γλυκιά νότα. Ότι και αν προτιμήσετε είναι ιδανικό για μια ισορροπημένη διατροφή ενώ παράλληλα σας προσφέρει πολλές βιταμίνες και έλαια.

5) Πίνουμε πολύ νερό ή προτιμάμε το πράσινο τσάι

Πέρα από το αίσθημα κορεσμού που προσφέρει το νερό είναι και μια καλή ευκαιρία για να φροντίσετε την ενυδάτωσή σας λίγο παραπάνω. Πιείτε όσο περισσότερο νερό μπορείτε ή αν θέλετε κάτι πιο γευστικό προτιμήστε πράσινο τσάι που ενδείκνυται πάντα σε μια ισορροπημένη διατροφή.

6) Μαγειρεύουμε βραστά, ψητά και φαγητά στον αέρα

Για τις πρώτες μέρες προσαρμογής στο κανονικό σας διατροφικό πλάνο πρέπει να αποφύγετε τα μαγειρευτά φαγητά με το πολύ λάδι καθώς και τα τηγανιτά που σε καμιά περίπτωση δεν προτιμούνται. Μαγειρέψτε στεγνά κρεατικά συνοδεία πολύχρωμων και γευστικών σαλατικών.

7) Μακριά από γλυκά

Εντάξει φαντάζομαι μέχρι στιγμής θα έχετε βαρεθεί όλα αυτά τα χριστουγεννιάτικα γλυκά και από μόνοι σας θα νιώθετε λίγο πνιγμένοι από την πολύ ζάχαρη και τη σοκολάτα. Προσπαθήστε όσον τον δυνατόν περισσότερο να αποφύγετε τη ζάχαρη σε κάθε εκδοχή της ενώ για τις μικρές λιγούρες προτιμήστε ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας. Πάντα πιάνει!

8) Άσκηση, άσκηση, άσκηση

Το σημαντικότερο κομμάτι της απώλειας των χριστουγεννιάτικων κιλών σας είναι φυσικά η άσκηση. Για να μην παιδευτείτε πάρα πολύ με την αυστηρή διατροφή κάντε το καλύτερο δώρο στον εαυτό σας και προπονηθείτε τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα ή όσο περισσότερο μπορείτε σε εβδομαδιαία βάση. Πέρα από το κάψιμο των θερμίδων θα νιώσετε την αυτοπεποίθησή σας να ανεβαίνει και θα δείχνετε πιο όμορφη και λαμπερή.

Η αρχή μιας δίαιτας ή διατροφής πάντα είναι δύσκολη. Αξίζει όμως τον κόπο για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Υπομονή!