Ηλίαση: Πέντε τρόποι για να την αντιμετωπίσετε

0
67

Η ηλίαση αποτελεί αρκετά συχνό φαινόμενο τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Η ζέστη και η παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο, εάν και είναι κάτι που αναζητούμε και απολαμβάνουμε όλοι τώρα το καλοκαίρι, μπορεί να γίνει και επικίνδυνη, εάν δεν προσέξουμε και δεν πάρουμε τις απαραίτητες προφυλάξεις.

Πώς μπορούμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε την ηλίαση;

Αν πάθετε ηλίαση και υποφέρετε από πονοκέφαλο, ίλιγγο και αίσθημα κόπωσης μπορείτε να ανακουφιστείτε από τα ενοχλήματα με απλές αλλά αποτελεσματικές κινήσεις:

  • Αν μπορείτε, βρέξτε όλο το σώμα σας με ένα σφουγγάρι, το οποίο θα βουτάτε σε κρύο νερό.
  • Κάντε κρύες κομπρέσες στο κεφάλι.
  • Πιείτε τρία-τέσσερα ποτήρια δροσερό νερό ή ένα χυμό φρούτων.
  • Συνεχίστε να πίνετε δροσερά υγρά ανά 10 λεπτά περίπου.
  • Μη φάτε τίποτα μέχρι να συνέλθετε εντελώς.

Για ευχάριστες και ασφαλείς διακοπές λοιπόν, μην εκτίθεστε υπερβολικά στον ήλιο και αποφύγετε τις μεσημεριανές ώρες έκθεσης, όπου η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι ιδιαίτερα αυξημένη.