Συμβουλές για πρωινό τρέξιμο

0
5289

Η καθημερινότητα στη σύγχρονη εποχή έχει μετατραπεί σε μια όαση γεμάτη στρες και αρνητική ενέργεια. Οι ρυθμοί γίνονται όλο και πιο γρήγοροι και απαιτητικοί με αποτέλεσμα να νιώθουμε την ανάγκη να ξεφύγουμε ακόμα περισσότερο απ’ ότι συνήθως. Μέσα από διάφορες έρευνες φαίνεται ξεκάθαρα πως η γυμναστική και πιο συγκεκριμένα το πρωινό τρέξιμο είναι μια διέξοδο όλων αυτών των προβλημάτων και κυρίως του επίμονου άγχους.
Βρήκαμε λοιπόν και σας παρουσιάζουμε τα καλύτερα tips που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε!

• Προετοιμαστείτε
Είναι σημαντικό να έχετε κανονίσει τα πάντα από το προηγούμενο βράδυ ώστε να μην χρονοτριβήσετε το πρωί. Οργανώστε τα ρούχα σας για το τρέξιμο καθώς επίσης και ότι άλλο θα πάρετε μαζί σας μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Προετοιμάστε ενδεικτικά και τα πράγματα που θα χρειαστείτε μετά την προπόνηση, όπως τα ρούχα για τη δουλειά, το φαγητό και οτιδήποτε άλλο έχετε στο πρόγραμμα.

• Κοιμηθείτε νωρίς- Ρυθμίστε το ξυπνητήρι
Οι περισσότεροι άνθρωποι στις μέρες μας δεν κοιμούνται όσο θα έπρεπε και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να νιώθουν ένα αίσθημα κούρασης και ατονίας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ένας μέσος οργανισμός χρειάζεται 7 με 8 ώρες ύπνου καθημερινά. Για να μπορέσετε λοιπόν να πιάσετε αυτόν τον στόχο ξεκινήστε σταδιακά να κοιμάστε νωρίς. Ρυθμίστε το ξυπνητήρι ώστε να συμπληρώνετε τις απαραίτητες ώρες ύπνου και θα δείτε θεαματικά αποτέλεσμα.

• Επιλέξτε τη διαδρομή και τη μουσική
Το πρωινό τρέξιμο στη γειτονιά σας είναι το ιδανικότερο, για να το κάνετε όμως πιο απολαυστικό, ειδικά αν προπονείστε στην πόλη, προτιμείστε να προγραμματίζετε τη διαδρομή στο μυαλό σας. Σκεφτείτε που πιθανότατα δεν θα βρείτε πολύ κίνηση ή αν υπάρχει κάποιο πάρκο εκεί κοντά που μπορείτε να πάτε. Μην ξεχνάτε να παίρνετε μαζί σας την αγαπημένη σας μουσική αφού θα κάνει την διαδρομή σας πιο διασκεδαστική και συνάμα θα σας δώσει κίνητρο να συνεχίσετε.

• Θέστε ρεαλιστικούς στόχους
Το πρωί ο οργανισμός σας χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να λειτουργήσει σωστά επομένως καλό θα ήταν να ξεκινήσετε με μικρές διαδρομές ακόμα και περπάτημα. Είναι σημαντικό να μην πιεστείτε αρχικά και να δώσετε χρόνο στον οργανισμό σας να προσαρμοστεί. Αργότερα μπορείτε να πειραματιστείτε και με διαφορετικές εντάσεις. Δοκιμάστε να συμπεριλάβετε στο πρόγραμμά σας γρήγορο περπάτημα, χαλαρό τρέξιμο και speed.

Δώστε καθημερινά κίνητρο στον εαυτό σας να συνεχίσει όσο δύσκολο και να είναι. Η ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με την φυσική κατάσταση θα σας χαρίσει ευεξία και θετική ενέργεια.