Αυτά είναι τα καλύτερα είδη τσαγιού για τη μείωση του στρες

0
78

Ο σύγχρονος άνθρωπος έρχεται καθημερινά αντιμέτωπος με διάφορα προβλήματα που του δημιουργούν πίεση σε πολλούς τομείς. Δέχεται λοιπόν ψυχική, σωματική και συναισθηματική φόρτιση κάτι που τον οδηγεί σε μια αγχωτική κατάσταση! Το άγχος είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί, και μια φαρμακευτική αγωγή, σας θέτει σε κίνδυνο με ανεπιθύμητες παρενέργειες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν μια ασφαλέστερη και πιο φυσική λύση. Βέβαια, ο καθένας θα πρέπει να βρει τους δικούς του μηχανισμούς για να περιορίσει το αίσθημα του έντονου άγχους και της πίεσης.

Για κάποιους, θα μπορούσε να είναι ένα ζεστό, σπιτικό φαγητό, ή για κάποιον άλλο το να παρακολουθεί την αγαπημένη του σειρά ξανά και ξανά, και να τον συντροφεύει ένα καλό λευκό κρασί.
Μια ιδιαίτερα κοινή συνήθεια, για να μειωθεί το άγχος μετά από μια μακρά εβδομάδα με πολλές απαιτήσεις και κούραση, είναι η κατανάλωση τσαγιού. Και εδώ γεννιέται ένα ερώτημα: Το τσάι που καταναλώνουμε μειώνει πραγματικά το άγχος ή είναι μία από αυτές τις καταστάσεις όπου απλά πιστεύουμε ότι βοηθάει και αυτό είναι που μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα;

Φυσικά, το πρώτο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι ότι υπάρχουν τόσοι διαφορετικοί τύποι τσαγιού στον κόσμο, με ένα πλήθος διαφορετικών φυτικών συστατικών και επίπεδα καφεΐνης, οι οποίοι μπορούν να παράγουν διαφορετικά αποτελέσματα στο σώμα σας. Αν ψάχνετε για κάτι λίγο πιο γευστικό, υπάρχουν πολλά φυσικά είδη τσαγιού που υπόσχονται τα ίδια αποτελέσματα κατά του άγχους.

Εδώ είναι μια λίστα με 6 φυσικά ροφήματα τσαγιού για την μείωση του στρες και του άγχους, που θα σας προσφέρουν την ηρεμία και την χαλάρωση που θέλετε.

  1. Τσάι από Μέντα

Η πρώτη μας στάση στη λίστα των φυσικών θεραπειών είναι το τσάι μέντας. Το τσάι μέντας θα σας βοηθήσει να έχετε μια συνολική ηρεμία. Η χαλαρωτική επίδραση της μέντας και η έλλειψη καφεΐνης, κάνουν ένα υπέροχο ρόφημα για να πιείτε πριν πάτε για ύπνο. Θα σας βοηθήσει να έχετε έναν ήσυχο ύπνο, ακριβώς αυτό που χρειάζεστε μετά από μια τρελή μέρα.

Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα της η μέντα τα οφείλει στη μενθόλη, που είναι ένα βασικό στοιχείο της. Επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η μενθόλη είναι ένα φυσικό ανακουφιστικό του στρες και ένα φυσικό μυοχαλαρωτικό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το τσάι μέντας να βοηθάει στη μείωση της αρτηριακής σας πίεσης και στη συνολική θερμοκρασία του σώματος, κάνοντας σας έτσι, να αισθάνεστε πιο χαλαροί, όπως δηλαδή σας κάνουν να αισθάνεστε οι μοναδικοί προορισμοί στο εξωτερικό που θέλετε να επισκεφθείτε για να ξεφύγετε από την καθημερινότητα και να χαλαρώσετε.

Σημειώνουμε ότι οι έγκυες γυναίκες πρέπει να αποφεύγουν να το πίνουν και αυτό επειδή μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο αποβολής.

Η παρασκευή του είναι πολύ απλή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τόσο τα ξηρά όσο και τα φρέσκα φύλλα μέντας για να φτιάξετε το τσάι. Για ξηρά φύλλα μέντας, προσθέστε 1 κουταλιά της σούπας σε περίπου μια κούπα βραστό νερό. Αφήστε να μουλιάσουν για 3-4 λεπτά. Για τα φρέσκα φύλλα, προσθέστε τα αφού τα έχετε θρυμματίσει πρώτα σε βραστό νερό και αφήστε το να σιγοβράζει για 2 λεπτά. Σουρώστε πριν το πιείτε.

  1. Τσάι από Χαμομήλι

Μερικές φορές το υπερβολικό άγχος και η πίεση μπορεί να προκαλέσουν αϋπνία. Το τσάι χαμομηλιού όχι μόνο μειώνει το στρες και την ανησυχία, αλλά βοηθά επίσης και στην αντιμετώπιση της αϋπνίας. Ακριβώς όπως το τσάι μέντας, και το χαμομήλι έχει μεγάλα οφέλη στη χαλάρωση των μυών και στη μείωση της ευερεθιστικότητας.

Η παρασκευή του είναι γνωστή. Για ξηρό χαμομήλι, προσθέστε 3-4 κουταλιές της σούπας σε μια κούπα βραστό νερό. Αφήστε να μουλιάσει για 5 λεπτά. Για φρέσκο ​​χαμομήλι, προσθέστε τα λουλούδια του χαμομηλιού σε ένα δοχείο με ζεστό νερό για 3 λεπτά. Το σουρώνετε πριν το πιείτε.

  1. Τσάι με Μελισσόχορτο

Το Μελισσόχορτο είναι ένα κατευναστικό βότανο που ανήκει στην οικογένεια της μέντας. Και γι’ αυτό δεν είναι περίεργο ότι έχει μια φυσική γεύση μέντας με μια ελαφριά γεύση λεμονιού. Μειώνει την ορμόνη του στρες που ονομάζεται κορτιζόλη και χαλαρώνει το σώμα χωρίς να προκαλεί υπνηλία. Επίσης βελτιώνει σε μεγάλο ποσοστό την διάθεση όπως για παράδειγμα εάν χαλαρώνατε σε ένα από τα πολυτελή ξενοδοχεία στη Σαντορίνη.

Για να το παρασκευάσετε θα πρέπει για κάθε μια κούπα με βραστό νερό, να προσθέστε 1 κουταλιά της σούπας, εάν χρησιμοποιείτε αποξηραμένα φύλλα μελισσόχορτου ή 2 κουταλιές από φρέσκα φύλλα.

  1. Τσάι με Πασιφλόρα (ή φρούτο του Πάθους)

Το τσάι με πασιφλόρα είναι μια άλλη μεγάλη φυσική θεραπεία για το άγχος. Επίσης χρησιμοποιείτε για την καταπολέμηση του άσθματος, της αϋπνίας, της βρογχίτιδας, και τον λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος.

Σημειώνουμε ότι βραχυπρόθεσμες παρενέργειες από την κατανάλωση του εγχύματος των φύλλων του, είναι ότι το φυτό παρουσιάζει τοξικότητα σε ό,τι αφορά το πάγκρεας, το ήπαρ και τη χολή. Επίσης, αν και είναι ασφαλές και δεν προκαλεί ανεπιθύμητες ενέργειες όταν αλληλεπιδρά με άλλα ηρεμιστικά, είναι καλύτερα να το αποφύγετε αν παίρνετε τέτοια φάρμακα. Τα παιδιά κάτω των 6 μηνών και οι έγκυες ή θηλάζουσες γυναίκες πρέπει επίσης, να το αποφεύγουν.

Η παρασκευή του γίνεται από 1 κουταλιά της σούπας λιωμένη πασιφλόρα σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Αφήστε να σταθεί για 10 λεπτά.

  1. Πράσινο Τσάι

Η πολυφαινόλη στο πράσινο τσάι βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες. Παρόλο που το πράσινο τσάι περιέχει πολλή καφεΐνη, είναι προσαρμοστικής φύσης, έτσι ώστε να σας κρατάει σε εγρήγορση αλλά αρκετά ήρεμους χωρίς να σας κάνει να αισθάνεστε υπνηλία.

Φτιάξτε μια κούπα πράσινο τσάι προσθέτοντας μισή κουταλιά της σούπας φύλλα πράσινου τσαγιού σε σκόνη σε 1 κούπα νερό. Βράζετε έως ότου τα φύλλα βυθιστούν στον πυθμένα. Το σουρώνετε και είναι έτοιμο να το πιείτε.

  1. Τσάι από Ροδοπέταλα

Εκτός από τα πολυάριθμα οφέλη τους, το τσάι από ροδοπέταλα βοηθά, και αυτό στην αντιμετώπιση του άγχους και του στρες. Είναι ένα εξαιρετικό ρόφημα για να πιείτε πριν τον ύπνο, καθώς έχει την ιδιότητα να χαλαρώνει το μυαλό και η ηρεμιστική του δράση σας βοηθάει να κοιμηθείτε καλύτερα και ευκολότερα.

Το τσάι από ροδοπέταλα μπορεί να γίνει με αποξηραμένα ή με φρέσκα ροδοπέταλα. Προσθέστε μια ποσότητα από ροδοπέταλα σε βραστό νερό. Αν χρησιμοποιείτε φρέσκα, πλύνετε τα καλά πριν τα προσθέσετε στο βραστό νερό. Χαμηλώστε τη θερμότητα και αφήστε να σιγοβράσει για 5-10 λεπτά μέχρι τα πέταλα να σκουρύνουν. Στραγγίξτε το πριν το πιείτε.

Επομένως, δεν αισθάνεστε καλά όταν πίνετε τσάι, επειδή το νομίζετε αλλά επειδή επηρεάζει πραγματικά τον τρόπο που επεξεργάζεται το σώμα σας και ανταποκρίνεται στο άγχος.
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα σας κυριεύσει το άγχος, επειδή χρειάζεται ένας ηλεκτρολόγος άμεσα για εκείνη την πρίζα που χάλασε ή επειδή έχετε πολλά να κάνετε και δεν προλαβαίνετε πιείτε ένα φλιτζάνι τσάι. Δεν θα λύσει τα πάντα, αλλά σίγουρα θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα.