7+1 υγιεινά σνακ για να πάρουν τα παιδιά σας στο σχολείο

0
469
Σνακ Σχολειο 1

Η νέα σχολική χρονιά είναι εδώ και το ερώτημα που απασχολεί κάθε γονέα και ειδικότερα κάθε μαμά είναι το ποια είναι τα κατάλληλα σνακ που θα συνοδεύσουν το παιδί στο σχολείο. Αυτά είναι τα πιο εύκολα, γρήγορα, νόστιμα και οικονομικά σνακ που μπορούν να απολαύσουν τα παιδιά σας καθημερινά στο σχολείο.

1) Σάντουιτς

Είτε σε απλή μορφή με τυρί και φιλέτο γαλοπούλας, είτε με ό,τι έχει περισσέψει από το γεύμα σας στο σπίτι, τα σάντουιτς αποτελούν την αγαπημένη συνήθεια των μικρών παιδιών. Χρησιμοποιήστε το κοτόπουλο ή ακόμα και τα λαχανικά που περίσσεψαν, αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη και δημιουργήστε τα πιο ευφάνταστα και νόστιμα σάντουιτς!

Σνακ Σαντουιτς

2) Muffins – Κέικ

Κανένα παιδί δεν μπορεί να αντισταθεί στη θέα ενός λαχταριστού muffin. Κινηθείτε τόσο σε αλμυρές όσο και σε γλυκές επιλογές και το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει. Με τον τρόπο αυτό, παιδάκια από το νηπιαγωγείο ή και μεγαλύτερα μπορούν να απολαμβάνουν κάτι νόστιμο και υγιεινό ταυτόχρονα. Κρύψτε μέσα στη ζύμη τους φρούτα ή ακόμα και ό,τι δεν τρώει το παιδάκι σας. Το κέικ είναι παράλληλα μία εξίσου καλή επιλογή, στην οποία θα μπορούσατε να πειραματιστείτε με υλικά ολικής αλέσεως και βιολογικά προϊόντα.

Σνακ Κεικ

3) Μπάρες δημητριακών

Οι μπάρες δημητριακών συνδυάζουν το αγαπημένο σνακ όλων των παιδιών, τα δημητριακά κάθε είδους και σχήματος, μαζί με την πρακτικότητα στην μεταφορά και την κατανάλωση. Τοποθετήστε μία μπάρα στην τσάντα του παιδιού σας σε περίπτωση που πεινάσει και χρειαστεί κάτι μικρό σε ποσότητα και γευστικό ταυτόχρονα. Εύκολα επίσης μπορείτε να φτιάξετε τις δικές σας μπάρες δημητριακών στο σπίτι, με υλικά της επιλογής σας και την πολύτιμη βοήθεια των μικρών στην κουζίνα!

Σνακ Μπαρες Δημητριακων

4) Μικρά ‘’πλήρη’’ γεύματα

Ένα πλήρες γεύμα στο δημοτικό σχολείο δεν είναι πολυτέλεια και σίγουρα δεν χρειάζεται απαιτητική προετοιμασία. Επιλέξτε φρέσκα λαχανικά, κόψτε τα σε μικρά κομμάτια (ή και λωρίδες). Συνοδεύστε τα με λίγο τυρί και ένα κουλούρι τύπου ‘’Θεσσαλονίκης’’ ή ακόμα και κράκερ. Το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από χορταστικό και διαφέρει από ένα κλασικό, τυποποιημένο σνακ διασφαλίζοντας ότι το παιδί σας θα τρέφεται υγιεινά κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.

Σνακ Πληρες Γευμα

5) Γιαούρτι

Γαλακτοκομικά, μία κατηγορία τροφίμων που πολλά παιδιά δύσκολα επιλέγουν στη διατροφή τους. Εκτός από το γάλα, το γιαούρτι είναι μία τροφή που εξασφαλίζει στο γονέα τη δυνατότητα πολλών συνδυασμών. Με μαρμελάδα, μέλι, κομπόστα, φρούτα ή και δημητριακά, το παιδί σας δεν θα βαρεθεί εύκολα το γιαούρτι, ενώ παράλληλα θα εξασφαλίζει και ποσότητα του ασβεστίου που πρέπει να λαμβάνει καθημερινά.

Σνακ Γιαουρτι

6) Ξηροί καρποί

Αναπόσπαστο κομμάτι της μεσογειακής διατροφής, οι ξηροί καρποί είναι η ιδανική επιλογή σνακ. Εύκολοι στη μεταφορά και, κυρίως, πεντανόστιμοι, οι ξηροί καρποί μπορούν να δώσουν στο παιδί σας την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του σχολείου. Προτιμήστε πάντα τους ανάλατους, προκειμένου να εξασφαλίσετε την πιο υγιεινή εκδοχή τους.

Σνακ Ξηροι Καρποι

7) Milkshakes

Κι όμως, milkshake! Το πιο απολαυστικό ρόφημα για το σχολείο. Αν το παιδί σας είναι σε ηλικία που να μπορεί να έχει μαζί του ένα θερμός, φτιάξτε του milkshake. Γάλα, φρούτα, μέλι ακόμα και σοκολάτα θα φτιάξουν την πιο απίθανη γεύση ροφήματος που θα έχει γευτεί ποτέ.

Σνακ Μιλκσεικ

8) Σαλάτες

Προαιρετικά, μπορείτε να ετοιμάσετε στο παιδί σας μία σαλάτα για να πάρει μαζί του στο σχολείο. Με φρέσκα και δροσερά λαχανικά δημιουργήστε μία νόστιμη και απολαυστική επιλογή για τη διατροφή του παιδιού σας. Το μόνο που χρειάζεται να προσέξετε είναι η δυνατότητα τοποθέτησής της στο ψυγείο, καθώς μόνο κατ’ αυτόν τον τρόπο μπορεί να καταναλωθεί σωστά και με ασφάλεια.

Σνακ Σαλατες