5 καλοί λόγοι για να επενδύσετε στη PPC διαφήμιση!

0
1171

Η PPC διαφήμιση (pay per click) είναι σημαντική για την online επιχειρηματική επιτυχία και απαραίτητο συστατικό για μια ολοκληρωμένη και επιτυχή digital marketing campaign.

internet-marketing-strategy

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων υποτιμούν και ίσως δεν γνωρίζουν τα οφέλη της PPC διαφήμισης. Έτσι έχουν χάσει μια μεγάλη ευκαιρία για να αυξήσουν το κέρδος τους για τις online επιχειρήσεις τους με τον πλέον ελεγχόμενο και γρήγορο τρόπο, αυτόν της PPC διαφήμισης.
Η Pay Per Click διαφήμιση, είτε γίνεται μέσω Google Adwords, είτε μέσω Bing Ads και Facebook Ads ή ακόμα και μέσω Twitter με promoted tweets, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες και να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας γρήγορα.

Τι είναι όμως η Pay Per Click διαφήμιση;

Η PPC ή αλλιώς Paid Search Advertising (PSA) διαφήμιση είναι μέρος του Search Engine Marketing(SEM). Μαζί με το SEO(Search Engine Optimization) είναι οι βασικοί τρόποι για να στοχεύσετε άτομα που χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης (κυρίως Google και Bing) για να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους, σε γενικές πληροφορίες ή σε αγορά προϊόντων. Αυτό σημαίνει πως ο διαφημιστής πληρώνεται μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση. Με την πάροδο των χρόνων αυτό το μοντέλο έχει εξελιχθεί και οι PPC καμπάνιες μπορούν να χρησιμοποιούν και άλλα μοντέλα τιμολόγησης, όπως CPM (πληρωμή ανά χίλιες εμφανίσεις) ή CPA (πληρωμή όταν με ένα κλικ στη διαφήμιση οδηγεί σε conversion).
Η γενική ιδέα για τη PPC διαφήμιση είναι ότι σας επιτρέπει να φτάσετε γρήγορα σε στοχευμένο κοινό, δηλαδή για το ποιος μπορεί να δει την διαφήμισή σας είτε εισάγοντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή δημογραφικά χαρακτηριστικά και πληρώνετε μόνο όταν κάποιος πατάει πάνω στη διαφήμιση σας .

ppc-benefits

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τους 5 κύριους λόγους που η PPC διαφήμιση είναι σημαντική για τις start-ups,τις μικρές επιχειρήσεις και γενικά κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει μια online παρουσία.

1.Οικονομική αποδοτικότητα.

Μία από τις παρανοήσεις γύρω από τις PPC campaigns έχει να κάνει με το κόστος. Πολλοί πιστεύουν ότι η PPC διαφήμιση είναι μια σπατάλη χρημάτων και γι’αυτό την αποφεύγουν. Είναι αλήθεια ότι, αν δεν είστε προσεκτικοί σχετικά με το πώς ξοδεύετε τα χρήματά σας, θα καταλήξετε να τελειώσετε γρήγορα το budget σας χωρίς πραγματικά αποτελέσματα. Αλλά, αν ακολουθήσετε τους παρακάτω απλούς κανόνες, οι πιθανότητες για μια κερδοφόρα διαφημιστική καμπάνια θα αυξηθούν:

  • Ξεκινήστε αργά, με μέτρο και μετά πιο δυναμικά. Όταν ξεκινάτε μια PPC διαφήμιση δεν βάζετε όλα τα χρήματά σας στην πρώτη σας καμπάνια, αλλά ξεκινάτε με μια μικρή καμπάνια και, στη συνέχεια, ανάλογα με τα αποτελέσματα, μπορείτε να δαπανήσετε περισσότερα χρήματα.Τα πάντα είναι μετρήσιμα στις digital διαφημίσεις από τις εμφανίσεις , τα κλικ, τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα και τα conversions σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μελετήσει αυτά τα στοιχεία και ανάλογα ξοδεύετε τα χρήματά σας.Εάν είστε νέοι στο Adwords, στο Bing ή στις Facebook Ads, είναι καλύτερο να αναθέσετε σε επαγγελματίες τις καμπάνιες σας για να δημιουργηθεί μια σωστή βάση και ένας άξονας για το που θα κινούνται οι εκστρατείες σας. Χρησιμοποιήστε τρόπους για να μειώσετε το κόστος ανά click (CPC) σας. Μια καλή PPC campaign είναι αυτή που έχει γίνει καλύτερη και μπορείτε να μειώσετε το κόστος CPC σας έτσι ώστε να πετύχετε περισσότερα με λιγότερο budget. Αυξήστε το budget σας στις κερδοφόρες καμπάνιες. Αυτός είναι ίσως ο πιο σημαντικός κανόνας της διαχείρισης PPC.
    Δηλαδή αύξηση του προϋπολογισμού σας στις καμπάνιες που είναι κερδοφόρες και όχι σε καμπάνιες που δεν είναι.
  • Μάθετε από τους ανταγωνιστές σας.Το πρώτο βήμα που πρέπει να γίνει κατά τη δημιουργία μιας νέας PPC εκστρατείας είναι να μελετήσετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Οι πληροφορίες λαμβάνονται από ειδικά προγράμματα μελέτης ανταγωνισμού και αφορούν το budget, λέξεις-κλειδιά, το πραγματικό ad copy που χρησιμοποιούν και γενικά στοιχεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας.
  • Ξοδέψτε χρήματα για τις λέξεις-κλειδιά που έχουν κέρδος. Ένας ακόμη λόγος που κάνει το κόστος PPC σαν λύση για μια αποτελεσματική διαφήμιση είναι ότι έχετε τη δυνατότητα να ελέγχετε το budget σας και να το κατανείμετε στις λέξεις-κλειδιά ή στο κοινό που είναι κερδοφόρο. Κατά την πρώτη περίοδο της καμπάνιας σας, μπορείτε να κινηθείτε με βάση ότι νομίζετε ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει, αλλά μετά από μερικές εβδομάδες, θα δείτε ότι κάποιες λέξεις-κλειδιά (ή κοινό) αποδίδουν καλύτερα από άλλα.

Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες και να κάντε τις διάφορες προσαρμογές στη διαφήμισή σας ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση που υπάρχει.

2. Είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να αποκτήσετε στοχευμένους πελάτες.

Όταν διαχειρίζεσαι μια online επιχείρηση θα πρέπει να ξέρετε τι κινητικότητα υπάρχει, όχι οποιοδήποτε είδος κινητικότητας, αλλά στοχευμένη κινητικότητα που μπορεί δυνητικά να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις άρα και σε περισσότερες δουλειές. Το SEO είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για τη στοχευμένη κινητικότητα, αλλά χρειάζεται χρόνος για να φανούν τα αποτελέσματά του. Έτσι η καλύτερη εναλλακτική και γρήγορη λύση που μπορεί να σας δώσει στοχευμένη κινητικότητα είναι η PPC διαφήμιση.
Με το Google AdWords, μπορείτε να επιλέξετε σε ποιες λέξεις-κλειδιά να προβάλλονται οι διαφημίσεις σας και αυτές θα εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google (ή στην δεξιά στήλη στην επιφάνεια εργασίας). Με τις Facebook Ads, μπορείτε να καθορίσετε το στοχευμένο κοινό σας με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά που το Facebook έχει για όλους μας.
Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που βγάζουν αρκετά χρήματα με online πωλήσεις μέσω της PPC διαφήμισης, χωρίς να έχουν καλά οργανικά αποτελέσματα.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Η επιτυχία τους έχει να κάνει με 3 πράγματα:

1.Η ποιότητα των προϊόντων που προσφέρουν.
2.Σωστά στημένα websites για σωστό conversion.
3.Σωστά στημένες PPC campaigns.

Δεν είναι εύκολο να γίνουν όλα αμέσως, αλλά αυτή είναι η συνταγή για την online επιτυχία. Το SEO μπορεί σίγουρα να βοηθήσει αλλά πάντα με την βοήθεια της PPC διαφήμισης οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πολύ πιο γρήγορα.

3. Είναι ο ευκολότερος τρόπος για να ελέγξετε αν το προϊόν σας πουλάει.

Μπορεί να έχετε ένα ωραίο website και τα προϊόντα σας να είναι υπέροχα αλλά ξέρετε αν τα προϊόντα σας θα έχουν ζήτηση; Ή αν το website σας κάνει σωστό conversion; Ο πιο γρήγορος τρόπος για να μάθετε την αλήθεια είναι να κάνετε μια καμπάνια στο Google Adwords και να πάρετε 1000 στοχευμένες επισκέψεις και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων.Θα σας κοστίσει για να κάνετε αυτό το τεστ, αλλά έτσι όμως τα χρήματα σας μακροπρόθεσμα θα αποκτήσουν αξία καθώς θα μάθετε αν το προϊόν σας έχει ζήτηση και άρα πουλάει και αν φυσικά το στήσιμο του website σας είναι στημένο σωστά ώστε να φέρει τις πολυπόθητες πωλήσεις.

4. Συνεργάζεται καλά και με άλλα digital marketing channels.

Μια PPC διαφήμιση είναι σημαντικό συστατικό του digital marketing strategy.

Για παράδειγμα:

  • Μπορείτε να τρέχετε μια dynamic search διαφημιστική καμπάνια και να αφήσετε τις λέξεις-κλειδιά από την PPC διαφήμιση .
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PPC για να δοκιμάσετε την αποτελεσματικότητα διαφορετικών keywords, έτσι ώστε να γνωρίζετε σε ποιες λέξεις-κλειδιά να στοχεύσετε για μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στο SEO.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PPC για να πάρετε περισσότερες εγγραφές σε mobile applications και έτσι να ενισχύσετε το mobile marketing σας.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PPC για να πάρετε περισσότερες εγγραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mails) και να εμπλουτίσετε έτσι τις εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PPC για να οδηγήσετε τους πελάτες στο κατάστημα σας ή να πάρετε απευθείας κλήσεις από πελάτες που αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στην περιοχή σας.

5. Σας επιτρέπει να εκτελέσετε προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ, όπως Retargeting.

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε τα conversions είναι να χρησιμοποιήσετε την τεχνική του retargeting για το Facebook ή του remarketing για τις καμπάνιες Adwords, δηλαδή να φτιάξετε καμπάνιες με στόχο άτομα που έχουν ήδη επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, αλλά δεν έχουν αγοράσει.

retargeting-examples

Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τη PPC διαφήμιση;

Το PPC είναι ένα εργαλείο κατάλληλο για σχεδόν οποιοδήποτε τύπο επιχείρησης. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών. Μια start-up επιχείρηση, μπορεί να χρησιμοποιήσει το PPC για και να επωφεληθεί από όλα τα πλεονεκτήματα που περιγράφονται παραπάνω και να επεκτείνει την online αγορά της. Μπορείτε να χρησιμοποιήστε τη PPC διαφήμιση όταν τρέχετε κάποιες ειδικές προσφορές σε προϊόντα σας και να επωφεληθείτε με την άμεση προσέγγιση του target group σας. Χρησιμοποιήστε δυνατά keywords γιατί μέσω της PPC διαφήμισης βοηθάτε και τα οργανικά σας αποτελέσματα

Πότε δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη PPC διαφήμιση;

Σε γενικές γραμμές η PPC δεν συνίσταται όταν:

Τα προϊόντα σας έχουν μια πολύ χαμηλή τιμή και κατά συνέπεια το περιθώριο κέρδους δεν είναι μεγάλο για την κάλυψη του κόστους των pay-per-click καμπανιών.
Όταν έχετε μια ιστοσελίδα που έχει Google Adsense διαφημιστικές ζώνες. Adsense και AdWords μπορούν να λειτουργήσουν παράλληλα αλλά υπάρχουν μερικές περιπτώσεις που δεν επιτρέπεται.
Μην προσπαθήσετε να τρέξετε μια PPC καμπάνια αν δεν έχετε τις γνώσεις. Το να στήνεις καμπάνιες στο AdWords και το Facebook δεν είναι δύσκολο, αλλά αν δεν είστε σίγουροι για το πώς λειτουργούν, θα καταλήξετε να χάσετε πολλά χρήματα με ελάχιστη απόδοση.

Έτσι σαν ανακεφαλαίωση του άρθρου μπορούμε να πούμε πως οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να τρέξει μια PPC διαφήμιση αν θέλει να αναπτυχθεί και κατά συνέπεια να αυξήσει το κέρδος της.

Μήπως ήρθε η ώρα να επενδύσετε στην PPC διαφήμιση;
Επικοινωνήστε σήμερα με το εξειδικευμένο digital marketing agency SDM